5 פעילויות לא שגרתיות לערב חברה במשרד

אישה שוכבת בחוף הים על אי בודד

תוכן עניינים

כולנו מכירים את הרגעים האלו שבהם אנחנו מקבלים הזמנה לערב חברה במשרד, אבל לא ממש יודעים מה צופן לנו העתיד.

בגלל שערבי חברה במשרד משחקים תפקיד חשוב מאוד בגיבוש הצוות ובשמירה על המוטיבציה של העובדים, אין דבר חשוב יותר מאשר לפתוח את הראש לכיוונים חדשים, ולקבל רעיונות יצירתיים לפעילויות לא שגרתיות לערב חברה במשרד.

בדיוק בשביל זה הכנו לכם את המאמר הבא, עם כמה רעיונות שאף אחד מכם לא יוכל להתעלם מהם.

 

פעילויות לא שגרתיות לערב חברה במשרד – קפיצה למקסיקו!

ערב מקסיקני הוא אחד מהרעיונות הטובים ביותר כאשר מדברים על פעילויות לא שגרתיות לערב חברה במשרד.

אתם יכולים להצטייד מראש בקישוטים מקסיקנים, כמו סומבררו רעשני אורז ועוד, להזמין קייטרינג של חברת אוכל מקסיקני עם טורטיות, בוריטו, נאצ'וס וים של גוואקמולה ולנגן ברקע שירים שיכניסו את כולם לקצב!

 

סדנאות צחוק – ככה מארגנים פעילויות לא שגרתיות לערב חברה במשרד

אין כמו ערב גיבוש מצחיק שגורם לכל העובדים ליפול מהרגליים מרוב צחוק! סדנאות צחוק והומור הן סדנאות שמבטיחות לכם גם כיף מצד אחד, וגם גיבוש מטורף לעובדים שלכם. בצורה הזו אתם מארגנים להם ערב שאף אחד מהם לא ישכח, ומי יודע – אולי אפילו תכניסו לעצמכם נוהל קבוע של סדנאות צחוק לחברה.

 

טעימות של יין, גבינות ושוקולדים

אי אפשר שלא להכניס לרשימה של פעילויות לא שגרתיות לערב חברה במשרד גם פעילות קולינרית, ואין כמו טעימות של יין, גבינות ושוקולדים כדי לעשות את זה נכון. שכרו חברה שיכולה לספק לכם יינות מגוונים ומעולים – אדום, לבן, מבעבע ועוד, גבינות מצוינות ומיוחדות כמו גאודה כמהין, ושוקולדים שמגיעים ישירות מברזיל או מבלגיה. בצורה הזו אתם מבטיחים לעצמכם חוויה סופר טעימה וסופר איכותית, שתגבש את העובדים שלכם בצורה יוצאת דופן.

 

ערב אמריקאי – סרטים, פופקורן והמון המבורגרים

ערב אמריקאי הוא תמיד ערב שיכול להתאים לערב חברה במשרד, משום שהוא תמיד מביא איתו את הדברים שאנחנו הכי אוהבים – תרבות ואוכל.

הקרינו סרט של טרנטינו או של סקורסזה, ארגנו את העובדים עם קופסאות פופקורן ענקיות, ואל תשכחו לקנח בארוחות של המבורגר וצ'יפס שיעשו לכולם טעים ונוח בבטן.

 

סדנאות אלכוהול – כי כולנו צריכים קצת להשתחרר לפעמים

סדנאות אלכוהול הן רעיון מופלא לפעילויות לא שגרתיות לערב חברה במשרד.

אף אחד מהעובדים לא באמת מצפה להרים צ'ייסר עם הבוס הגדול, ולרכז את החוויה החד פעמית הזו לערב אחד של כיף זה רעיון פשוט מעולה!

סדנאות אלכוהול יכולות לשים דגש על קוקטיילים, יינות מכל מיני סוגים, בירות וכמובן צ'ייסרים, בדגש על אלכוהול איכותי שיעשה לכולם כיף בערב שאף עובד לא ישכח לעולם.

או דווקא לא יזכור – תלוי בכמויות שתביאו! תהנו מלא ושיהיה לכם ערב חברה נפלא!

 

אישה שוכבת וקוראת ספר

אישה שוכבת בחוף הים על אי בודד

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו